Blog

Sledite naše inovacije in tehnološke rešitve
UV-Cured Primer System Successful in Bodyshops
Blog

UV-Cured Primer System Successful in Bodyshops

UV-Coating and Curing System Receives ‘Thumbs Up’ from Customers.

Več  
Blog

5 BODY SHOPS PRECAUTIONS IN RESPONSE TO CORONAVIRUS

As travel options such as flying and public transportation are becoming limited, people are even more dependent on their vehicles for work and to take care of their daily lives. Here are 5 precautions to take in your auto body repair shop to prevent spreading of the virus.

Več  
5 BODY SHOPS PRECAUTIONS IN RESPONSE TO CORONAVIRUS
TRENDI V INDUSTRIJI PREMAZOV
Blog

TRENDI V INDUSTRIJI PREMAZOV

Čeprav poraba premazov za nove avtomobile že 2 leti pada, je poraba avtoličarskih materialov zadnja leta v porastu.

Več  
Blog

Business cup 2020

Preteklo soboto se je dogajalo, namreč se je naša ekipa udeležila turnirja "Poslovne lige" v malem nogometu in med močno konkurenco iz cele Slovenije (14 ekip) z dvema zmagama od štirih osvojila 5-8. mesto.

Več  
Business cup 2020
Vzdrževanje ličarske komore
Blog

Vzdrževanje ličarske komore

Nepravilno vzdrževanje komore lahko pripomore k nepotrebnim in dragim zastojem, nevarnim delovnim pogojem in zvišanju stroškov za posamezno ličarsko popravilo. Slabo vzdrževana komora prav tako ne bo pripomogla k doseganju dobrih rezultatov, kar bo imelo za posledico nezadovoljne stranke, podaljšan cikel popravila in znižanje kvalitete barvanih avtomobilov.

Več  
Blog

5 nasvetov za zaščito avtomobilske barve jeseni

Jesen je tu. Deževje, suho listje in veter pa ne ogrozijo samo stanja cest in voznih razmer, pač pa moramo poskrbeti tudi za svoje avtomobile, predvsem karoserijo.

Več  
5 nasvetov za zaščito avtomobilske barve jeseni
Uporaba ustreznega trdilca in redčila
Blog

Uporaba ustreznega trdilca in redčila

Se vam kdaj pri delu zgodi, da rezultat ni takšen kot je bilo obljubljeno? Se vam zdi, da rezultat ni enak kot včeraj?

Več  
Blog

Pravilna uporaba kita

Prvo napako pri uporabi kita lahko naredimo že takoj po odprtju posode, ko na površini kita zagledamo tekočino.

Več  
Pravilna uporaba kita
Pomembnost mešalnega razmerja v dvokomponentnih sistemih
Blog

Pomembnost mešalnega razmerja v dvokomponentnih sistemih

Ne glede na to ali gre za brizgalno polnilo, prozorni lak ali kateri koli drug dvokomponentni sistem, je potrebno pri pripravi materiala vselej dosledno upoštevati predpisana mešalna razmerja.

Več  
Blog

Uporaba ustreznega trdilca in redčila

Se vam kdaj pri delu zgodi, da rezultat ni takšen kot je bilo obljubljeno? Se vam zdi, da rezultat ni enak kot včeraj?
Za zagotavljanje ponovljivih in pravilnih rezultatov je potrebno v vsaki avtoličarski delavnici poskrbeti, da se materiali vselej uporabljajo skladno s tehničnimi navodili proizvajalca. Materiali so testirani in navodila napisana zato, da se kar najbolje izkoristijo lastnosti in prednosti posameznega materiala.

Dvokomponentni sistem, ki je najpogosteje v uporabi v delavnici, sestavljajo tri komponente: komponenta A (lak, brizgalno polnilo, kit …), komponenta B (trdilec) in redčilo (akrilno, nitro, epoksi …). Včasih pa je za izboljšanje določene lastnosti potrebno dodati še kakšen dodatek. Zavedati se moramo, da je ustrezno doziranje (volumsko ali masno) vsake posamezne komponente zelo pomembno. Neupoštevanje tehničnih navodil in napake pri pripravi mešanice se bodo vsekakor poznale pri končnem rezultatu. Z doslednim upoštevanjem tehničnih navodil uporabe materialov se izognete nepotrebnim stroškom ponovnega popravila in nezadovoljstvu strank. 

POGOSTE NAPAKE V DELAVNICI

Napake, ki se v delavnicah dogajajo so lahko zelo različne, a vendar so ravno napake zaradi nepravilnega doziranja posameznih komponent največkrat vzrok za slab končni rezultat.

DOZIRANJE MATERIALA Z MERILNO PALČKO

V kolikor pri delu ne uporabljate merilnih lončkov ali tehtnice, ampak za mešanje uporabljate merilne palčke, je potrebno pri tem uporabljati tudi posode, katerih premer se z višino ne spreminja.
V kolikor uporabljate posode, pri katerih se premer z višino spreminja, bo doziranje posameznih komponent (komponente A ali B) vselej nepravilno.

UPORABA NAPAČNEGA TRDILCA

V delavnicah so pogosto na policah prisotni materiali od večih dobaviteljev oz. proizvajalcev avtoličarskih materialov. Napaka, ki lahko zaradi tega pogosto nastane, je uporaba napačnih trdilcev pri pripravi dvokomponentnega sistema. Pogosto se zgodi, da se uporabi ne le napačen trdilec istega proizvajalca, ampak celo trdilec drugega proizvajalca. Na prvi pogled kombiniranje različnih materialov prinaša rezultat. Toda ali ste prepričani, da lahko zaupate v rezultat dveh izdelkov, ki nista nikoli bili testirani v tej kombinaciji? Ste prepričani, da bo rezultat enak kot včeraj in bo tak tudi po enem letu?

Dejstvo je, da vsak proizvajalec stoji za svojim izdelkom in za kemijsko formulo, ki definira izdelek. Kemijska formula in reakcija vseh komponent (npr. laka, trdilca, redčila in morebitnih dodatkov) je testirana in dokončna ter le tako lahko daje optimalne rezultate. Z uporabo drugega trdilca vsekakor ni mogoče doseči enakih rezultatov. Končni rezultat ne bo optimalen. Še huje, rezultat je lahko katastrofalen, stranka bo storitev reklamirala, nastali bodo dodatni nepotrebni stroški in izpad prometa.

NAJ UPORABIM STANDARDNI ALI HITRI TRDILEC?

S prihodom poletja tudi v delavnici marsikoga presenetijo visoke temperature. Materiali se hitreje sušijo, rezultati so mogoče celo drugačni kot pred tednom dni, ko še ozračje ni bilo tako segreto. Priporočena je uporaba počasnejših trdilcev in počasnejših redčil. Uporaba primerne kombinacije trdilca in redčila je prava rešitev za sezonske temperaturne spremembe. 

Primer: Hiter trdilec za brizgalno polnilo, ki ga lahko normalno uporabljate večino časa, v poletnih mesecih ni primeren. Pri temperaturah blizu 30°C oz. višjih je priporočljivo hitri trdilec zamenjati s standardnim.  Brušenje bo naslednji dan enostavnejše, brusni papir se ne bo zabijal in hitreje boste prišli do končnega rezultata.

UPORABA NITRO REDČILA V DVOKOMPONENTNIH SISTEMIH

Nitro razredčilo ki je v prvi vrsti namenjeno predvsem za čiščenje, se v delavnicah pogosto uporablja tudi za redčenje v dvokomponentnih sistemih. Takšna uporaba vodi vodi do slabih rezultatov, pri tem pa se največkrat vzroki zanje iščejo drugje – v osnovnem izdelku; laku ali brizgalnem polnilu.

Primer nepravilne uporabe, ki ga kot proizvajalci pogosto vidimo na terenu, je redčenje brizgalnih polnil z nitro redčilom. Najpogosteje je rezultat slabše sušenje, slabše zapolnjevanje brusnega papirja, posedanje …

Uporaba nitro redčila se priporoča samo za čiščenje, vsekakor pa ne za redčenje lakov, brizgalnih polnil ali drugih dvokomponentnih premazov. Potrebno se je zavedati, da je uporaba ustreznega redčila prav tako pomembna kot brizgalno polnilo ali trdilec.

ALI STE VEDELI?

Nitro redčila na trgu so zelo različna, saj je način njihove proizvodnje največkrat nepoznan – gre dejansko za destilate oz. stranske produkte farmacevtskih ali drugih kemičnih tovarn. Nitro redčila lahko vsebujejo tudi vodo in alkohole, kar posledično vpliva na slabše rezultate v avtoličarski delavnici. Alkoholi in voda v dvokomponentnem sistemu reagirajo s trdilcem (izocianatom) in vplivajo na nepravilno zamreženje oz. vplivajo na potek kemijske reakcije.

V kolikor niste prepričani ali izdelek uporabljate pravilno, lahko ustrezne napotke najhitreje najdete na sami embalaži ali na spletni strani www.silco.si.

Razvijajte skupaj z nami.
Postanite naš partner.

Vsem našim distributerjem zagotavljamo dolgoročno sodelovanje, nudimo treninge v našem trening centru, tehnično dokumentacijo v lokalnem jeziku. Podprli vas bomo pri nastopu na trgu, tako prodajno kot marketinško.

Več  
ESRR
E-TRGOVINA