Novice
Najava prenove celostne grafične podobe
Napovedujemo uvedbo nove globalne vizualne identitete podjetja Silco, ki odraža njegov močan razvoj v zadnjih dveh desetletjih. V središču nove vizualne identitete podjetja je preoblikovan logotip Silco, ki je vizualno poenostavljen.
Napovedujemo uvedbo nove globalne vizualne identitete podjetja Silco, ki odraža njegov močan razvoj v zadnjih dveh desetletjih. V središču nove vizualne identitete podjetja je preoblikovan logotip Silco, ki je vizualno poenostavljen, odstranjen je pripis »Automotive«, logotip pa je dopolnjen s puščico na vrhu črke »i«, ki predstavlja značaj in energijo več kot 50 zaposlenih, ki si prizadevajo za stalen napredek.
Logotip bo uporabljen v vseh korporativnih publikacijah, tiskanih materialih, na spletnem mestu podjetja, pri svojem trženjskem komuniciranju pa ga bodo uporabljala tudi naša partnerska podjetja po vsem svetu.
"Silco se je v zadnjih 20 letih močno razvil. Danes imamo v naboru več kot 300 izdelkov lastne proizvodnje in zaposlujemo več kot 50 ljudi. Nova identiteta pri tem bolje odraža, kdo smo danes kot podjetje in kakšni želimo biti v prihodnosti," je dejal Sašo Kronovšek, direktor in ustanovitelj podjetja Silco.
Nov logotip odraža tudi nenehno rast podjetja, hkrati pa krepi njegovo moč in vitalnost. Nova podoba spoštuje blagovno znamko in dediščino Silca, hkrati pa ustvarja njegovo novo in izrazito identiteto.
Novo podobo je razvil naš grafični oddelek v sodelovanju z oblikovalsko agencijo Medias Kreativ.
Nova vizualna identiteta bo mednarodno predstavljena v mesecu juliju 2020.